Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Αλ. Κούγιας: «Στη Β’ Εθνική θα παίζουμε »


Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε στον ΣπορFM Πάτρας 96,3 και μιλά για βέβαιη δικαίωση της Παναχαϊκής στην Δευτεροβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή. Η Παναχαϊκή θα αθωωθεί και θα αγωνιστεί κανονικά στην Β’ Εθνική.

Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις του:

- Παρά το γεγονός πως συνέβησαν αρκετά δυσάρεστα με την ανακοίνωση της απόφασης του υποβιβασμού στην Γ’ Εθνική, εσείς βρεθήκατε στα Γιάννενα για το φιλικό με τον ΠΑΣ…

Εγώ είμαι πάντα κοντά στην ομάδα και θέλω και τα παιδιά σε κάθε στιγμή και στις χαρές και στις δύσκολες στιγμές να νιώθουν ότι ο πρόεδρος είναι δίπλα τους. Στις δύσκολες στιγμές φαίνεται η δύναμη της ψυχής του κάθε ανθρώπου.

Θέλω να σας πω πως προσωπικά, δεν ανησυχώ καθόλου!

Δεν είμαι ανήσυχος για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας, είμαι όμως, οργισμένος. Είμαι οργισμένος για τους τρεις αυτούς ανήθικους ανθρώπους, που εξέδωσαν αυτή την κωμική, από κάθε πλευρά, απόφαση!

Είναι δυνατόν το σκεπτικό αυτό της απόφασης, ότι ο Κούγιας είναι ανταγωνιστικός και στην ζωή και στην δουλειά του και θέλει πάντα να κερδίζει.

Και επειδή επί 16 χρόνια δεν κέρδιζε και δεν μπορούσε να πάρει πρωταθλήματα, αποφάσισε για μια στιγμή, να δωροδοκήσει την τελευταία ομάδα του πρωταθλήματος και επειδή στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος έπαιζε εκτός έδρας (σ.σ. Η Παναχαϊκή τελευταία αγωνιστική φιλοξένησε στην Αγυιά τον Πλατανιά) το δύσκολο παιχνίδι με τον Πλατανιά;

Και να μιλάμε για ανθρώπους που θέλουν να δικάζουν ομάδες, ανθρώπους σαν κι εμένα και ολόκληρες πόλεις;

Δεν πρόκειται να το αφήσουμε έτσι αυτό το θέμα! Αύριο το πρωί, καθώς την έφεση την έχουμε ήδη έτοιμη. Είμαι βέβαιος για την πανηγυρική αθώωσή μας και είναι βέβαιο πως θα βγούμε ακόμα πιο ισχυροί από αυτή την ιστορία, όπως έχουμε βγει σε κάθε ταλαιπωρία μέχρι τώρα νικητές.

Το κυριότερο απ΄ όλα είναι πως αμέσως μετά καταθέτω μήνυση και αγωγή εναντίον των μελών του δικαστηρίου! Και επειδή έχω κάνει αυτή την δήλωση, την πολύ σκληρή (σ.σ. ανακοίνωση της ΠΑΕ) όπου τους χαρακτηρίζω. Να δω, θα μου ασκήσει δίωξη ο κ. Φράκος και Θεοδωρακάκης; Και ποιοι θα με δικάσουν;


Ποιος θα με δικάσει όταν πριν από ενάμισι μήνα εγώ είχα κάνει έφεση εξαιρέσεως για δυο από τα τρία μέλη του δικαστηρίου.

Όταν επρόκειτο να δικαστώ για την υπόθεση του Μπέου, γνώριζα τις σχέσεις του Τσακογιάννη με τους Κανελλοπουλαίους. Με τον Τάσο Κανελλόπουλο ήμουν στο ίδιο γραφείο… «ότι θέλεις από τον Τσακογιάννη» μου είπε.

- Ένα ακόμα ερωτηματικό αποτελεί το γεγονός πως λήφθηκε ως στοιχείο ένα ηχητικό ντοκουμέντο, που με την έκθεση πραγματογνώμονα είναι κατασκευασμένο και δεν αποτελεί κασέτα της ΕΥΠ να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη…

Όχι μόνο να λαμβάνεται σοβαρά, αλλά το σκεπτικό της απόφασης δεν αναφέρει καθόλου την έκθεση του πραγματογνώμονα που λέει πως το κατασκεύασε μόνος του ο Σταθάκης και μάλιστα το έκανε και σε ακροατήριο.

Θέλω να σας πω, πως ήταν μια προειλημμένη απόφαση! Ήταν προειλημμένο όλο το σκεπτικό αυτής της διαδικασίας, γιατί την Πειθαρχική δίωξη δεν την άσκησε ο Αθλητικός Εισαγγελέας, είναι η πρώτη πειθαρχική δίωξη που δίκασε αυτό το δικαστήριο που την άσκησε ο κ. Τσάκος και ο κ. Ατωνακάκης, πρώτο θέμα.

Δεν υπήρξε ποινική δίωξη για κανένα αδίκημα εις βάρος μας. Δεν είναι από τις υποθέσεις που παρακολουθούσε η ΕΥΠ και έβγαλε μέσα από τις κασέτες και βγήκαν κάποια στοιχεία από τους ελέγχους που έκαναν οι εισαγγελείς.

Το τρίτο, όπου είναι και εκπληκτικό, την δίκασε ο… κύριος που έκανε την Πειθαρχική δίωξη, δηλαδή ήταν και εισαγγελέας και δικαστής ο ίδιος!!!! Και έκανε και την εισήγηση μόνος του, έκανε τον εαυτό του εισηγητή!

- Είναι δεδομένο πλέον πως υπάρχει «κίνημα» εναντίον σας και κατ’ επέκταση στην ομάδα…

Βέβαια, και είναι ένα άλλο χειρότερο… είναι η προσπάθεια όλων να εξουδετερωθώ εγώ ως μάρτυρας κατηγορίας, γιατί αλλιώς δεν μένει άλλος μάρτυρας και στο ποινικό! Όλοι οι άλλοι δεν έχουν έρθει σε καμία άλλη δίκη αθλητική.

- Και για να καταλάβει ο κόσμος, πως από την στιγμή που είστε κατηγορούμενος, τότε μπορεί να αθωωθεί ο Τσακογιάννης, ο Μπέος…

Όχι μπορεί, θα αθωωθούν! Μάλιστα και για τις ομάδες που εκκρεμούν οι εφέσεις τους, καθώς υπάρχουν ομάδες που δικάστηκαν να υποβιβαστούν, με κασέτες της ΕΥΠ και για τα στημένα παιχνίδια της UEFA, αυτές οι ομάδες πια ως μοναδικό μάρτυρα κατηγορίας είχαν να αντιμετωπίσουν εμένα, τώρα δεν θα έχουν να αντιμετωπίσουν κανέναν!

Ήταν… κόλπο γκρόσο! … και πρέπει να έπεσαν και πολλά λεφτά!

- Ρωτούν αν η Παναχαϊκή ψάξει να δικαιωθεί ακόμα και μέχρι την UEFA…

Όχι, δεν θα χρειαστεί. Εγώ είμαι βέβαιος ότι στην Δευτεροβάθμια Επιτροπή θα δικαιωθούμε. Μπορώ να διαβάσω μια δικαστική απόφαση. Αυτή δεν είναι δικαστική απόφαση, είναι μια προσβολή, είναι έκθεση ιδεών και προσβολή της προσωπικότητας ενός ανθρώπου.

Όταν αυτοί οι τρεις άνθρωποι, οι αχαρακτήριστοι αθλητικοί δικαστές – που δεν το έχω δει σε καμία δικαστική απόφαση- ότι ο Κούγιας επειδή είναι ανταγωνιστικός και επειδή δεν έχει μάθει να χάνει… που με γνωρίζει εμένα η κ. Παντελοπούλου;

Που με έχει δει στην ζωή της; Ο Ζυγογιάννης μια φορά βρεθήκαμε αντίδικοι και με αυτά που έλεγε γέλαγε όλο το δικαστήριο και έχασε το δικαστήριο!
Που με γνωρίζει ο κ. Χατζής, που δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ, πως με χαρακτηρίζει ανταγωνιστικό και ότι ενώ σε όλη μου την ζωή έχανα, αποφάσισα να κάνω για πρώτη φορά έκπτωση ηθικής. Γι’ αυτόν τον λόγο θα κάνω μηνύσεις και αγωγές.

- Πολλοί λένε πως πρόκειται για έναν προσωπικό σας πόλεμο, τον οποίο ίσως «πληρώνει» η Παναχαϊκή και η οποία δεν ξέρει σε ποια κατηγορία θα αγωνίζεται…

Δεν έχω πόλεμο με κανέναν. Αποκάλυψα σε ανύποπτο χρόνο αυτά που γίνονταν στο ποδόσφαιρο, ήρθε ο κοριός της ΕΥΠ να με επιβεβαιώσει, όπως τα αθλητικά δικαστήρια και οι δικαστές, αλλά δεν είναι προσωπικός μου πόλεμος.

Ακούστε κάτι, η Παναχαϊκή θα παίζει σίγουρα στην Β’ Εθνική, στην Football League! Αυτό να το πάρετε ως δεδομένο…

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι η απόφαση αυτή την στιγμή μας στέλνει στην Γ’ Εθνική, δεν μας υποβιβάζει στο Περιφερειακό πρωτάθλημα. Θεωρούμαστε ομάδα Β’ Εθνικής, έχει γίνει και η κλήρωση!

Αλλά εμείς δεν μπορούμε να πούμε ποτέ ότι είμαστε ικανοποιημένοι! Ξεχάστε το αυτό! Εμείς θα δώσουμε μια μάχη μέχρι το τέλος να παίξουμε Β’ Εθνική και να τιμωρηθούν παραδειγματικά, όλοι αυτοί οι οποίοι μεθόδευσαν όλη αυτή την ιστορία κατά της Παναχαϊκής.

Να τιμωρηθούν παραδειγματικά όλοι αυτοί οι οποίοι είναι σήμερα κατηγορούμενοι με την μαρτυρία του προέδρου της Παναχαϊκής, γιατί αυτομάτως η μεθόδευση αυτή γίνεται για να φύγω εγώ από μάρτυρας και αφού θα είμαι πια κατηγορούμενος, δεν θα είμαι μάρτυρας και δεν θα μπορώ να είμαι ο άνθρωπος ο οποίος θα μπορεί να δικαιολογήσει μια καταδικαστική απόφαση.

Ουσιαστικά, οι υποθέσεις όλων των κατηγορούμενων στα ποινικά και αθλητικά δικαστήρια μένουν χωρίς μάρτυρα. Άλλος, δεν ερχόταν στα δικαστήρια αυτά…

- Πάντως κ. Κούγια δεν βλέπετε από εδώ και πέρα να κωλυσιεργεί η έκδοση αποφάσεων από την Δευτεροβάθμια ή να εκδικαστούν άμεσα οι υποθέσεις…

Θα προσπαθήσουμε να γίνει η δίκη μέχρι την Τετάρτη και θα προσπαθήσουμε να εκδοθεί η απόφαση την ίδια μέρα.

- Κλείνοντας, θα ήταν φρόνιμο να στείλετε ως πρόεδρος της Παναχαϊκής ένα μήνυμα στον κόσμο που ανησυχεί ιδιαίτερα με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα…

Να συσπειρωθούμε όλοι! Μέχρι τώρα τις μάχες τις έχω δώσει μόνος μου! Να συσπειρωθούν κοντά μου, να δείξουμε την δύναμη της Παναχαϊκής. Επιτέλους να βγουν οι Αρχές της Πόλης και να μιλήσουν δημοσίως. Η Παναχαϊκή είναι ομάδα όλης της πόλης και της Αχαϊας.

Είναι πρωτοφανές να βγαίνουν για ομάδες βρώμικες και να τις στηρίζουν οι Δήμαρχοί τους, οι Βουλευτές, Πολιτευτές τους και οι δικοί μας να σιωπούν! Να αφήνουν έναν άνθρωπο μόνο του, έστω και αν είναι ισχυρός να παλεύει μόνος του παντού.

Και το μόνο που να κάνουν κάποιοι να είναι κριτική. Ο απλός κόσμος που είναι Παναχαϊκή και που γεμίζει το γήπεδό της, να συσπειρωθεί γύρω στην ομάδα, εγώ είμαι ένας απλός πρόεδρος… η ομάδα είναι του λαού.

Αν έχω χαλάσει αυτά τα χρήματα που έχω χαλάσει είναι για να βλέπω ένα γήπεδο γεμάτο και να γίνεται ποδοσφαιρική γιορτή. Αυτή είναι η διαφορά μας με τις ομάδες σφραγίδες και τις ομάδες του κυκλώματος και των στημένων παιχνιδιών. Εμείς είμαστε λαϊκό κίνημα, ο κόσμος να συσπειρωθεί δίπλα στην ομάδα και να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την δικαίωση. Να στείλουμε το μήνυμα πως δεν είμαστε πλέον σάκος του μποξ και δεν μας σταματάει τίποτα.

Είναι μια καθαρή ομάδα, που σε λίγες ημέρες θα έχει Μετοχικό Κεφάλαιο 3.800.000 ευρώ, που είναι πρωτοφανές κεφάλαιο ακόμα και για ομάδες του τέως ΠΟΚ. Να βγουν προς τα έξω και να πουν πως έχουμε την πιο καθαρή ομάδα που δεν χρωστάει πουθενά, που δεν υπάρχει ούτε μια ληξηπρόθεσμη… δραχμή, στο Δημόσιο, στο ΙΚΑ, σε ποδοσφαιριστές, δεν έχει προσφυγές!

Είμαι μια ομάδα που πληρώνει αυτή την στιγμή χρέη δεκαετιών. Είναι μια ομάδα που κατέκτησε το πρωτάθλημα κόντρα σε ότι βρώμικο υπάρχει στην Ελλάδα, με στημένους διαιτητές, με καραστημένες ομάδες απέναντί μας ενώ οι αντίπαλοί μας έπαιζαν φιλικά παιχνίδια.

Να είναι περήφανοι για την ομάδα τους και όλοι μαζί να είμαστε μια γροθιά και στο πρώτο παιχνίδι που θα δώσουμε στην Πάτρα με τον Πλατανιά να δώσουμε ένα πανηγυρικό μήνυμα: ότι αυτά που ήξεραν για την Παναχαϊκή στο παρελθόν που ήταν η ομάδα που ήταν σε βρώμικες καταστάσεις μπλεγμένη, ήταν μια ομάδα που δεν είχε φωνή γιατί ήταν βρώμικη… χρωστούσε σε όποιον μιλούσε ελληνικά!

Ήταν μια ομάδα που είχε ιδιοκτήτες που γέλαγε ο κόσμος, είναι μια διαφορετική ομάδα πια, είναι μια περήφανη ομάδα, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, γι’ αυτό και αντιδρούμε έτσι σε αυτή την απόφαση και από εδώ και πέρα να προσπαθήσουμε να κατακτήσουμε την θέση που μας ανήκει στο ποδόσφαιρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου