Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Εξώδικο Ψωμιάδη στην Wind για τo... "αγαπούλα την κουκούλα"!


Ο Μάκης Ψωμιάδης θεωρεί ότι η χαρακτηριστική διαφήμιση της Wind με τον Τάκη Σπυριδάκη να υποδύεται έναν πρόεδρο ποδοσφαιρικής ομάδας είναι "φωτογραφική" για αυτόν και με εξώδικο ζητάει να σταματήσει η προβολή της,όπως αναφέρει το soocerplus.gr!

"Ως καλώς γνωρίζετε, η τελευταία διαφημιστική καμπάνια για τα προγράμματα της εταιρείας Σας με τίτλο `Πρόεδρος-Προπονητής`, η οποία στηρίζεται σε εκμετάλλευση στοιχείων της προσωπικότητάς μου, αφού προφανές ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον `Πρόεδρο` υποδύεται εμένα. Η όλο διαφημιστική καμπάνια σας στηρίζεται μάλιστα σε καμπάνια που έχουν ταυτίσει με εμένα, όπως και η λέξη `αγαπούλα` αλλά και άλλες", αναφέρεται μεταξύ άλλων στο εξώδικο που έστειλε ο Ψωμιάδης από τα Σκόπια στην Wind, ενώ αναφέρει πως η διαφήμιση:

"με παρουσιάζει ως ένοχο εγκληματικών πράξεων, που αναζητεί `παραθυράκια` για να γλιτώσει. Με παρουσιάζει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής να παραδέχομαι εμμέσως πλην σαφώς την ενοχή μου και να ανταλλάσσω μηνύματα δια αγγελιαφόρου με τον συνήγορό μου αναζητώντας τρόπους να αποφύγω την ποινική καταδίκη μου, δίνοντας εντολή στον συνήγορό μου να βρει `παραθυράκι` στο νόμο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου