Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

«Αν δεν με θέλουν, παραιτούμαι»


Έτοιμος να τα βροντήξει από τη Ρόμα ο Λουίς Ενρίκε

Την παραίτησή του θα υποβάλει ο Λουίς Ενρίκε, αν διαπιστώσει πως οι παίκτες του δεν τον θέλουν στην ομάδα. Ο προπονητής της Ρόμα τόνισε πως βρίσκεται στον σύλλογο γιατί τον πιστεύουν, ενώ αν αυτό αλλάξει θα πρέπει να ξανασκεφτεί το μέλλον του.

«Δεν ήρθα στη Ρόμα για τα χρήματα. Είμαι εδώ γιατι ο σύλλογος με πιστεύει. Ωστόσο, αν οι παίκτες δεν θέλουν να ακολουθούν τις οδηγίες μου, ίσως θα πρέπει να ξανασκεφτώ το μέλλον μου.

Θα έφευγα από την ομάδα, αν οι ποδοσφαιριστές μου δεν με πιστεύουν πια και νομίζω πως για αυτό θα πρέπει να ρωτήσετε τους ίδιους. Ωστόσο, εγώ δεν έχω την αίσθηση πως θέλουν να φύγω», ήταν τα λόγια του Ενρίκε.

Η Ρόμα βρίσκεται στην όγδοη θέση του πρωταθλήματος, 12 βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο Γιουβέντους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου