Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Γ. ΓΚΟΤΣΟΥΛΙΑΣ: «Θα επέστρεφα στην Παναχαϊκή»


O Γιάννης Γκοτσούλιας είναι από τους ταλαντούχους παίκτεςπου αγωνίζονται στο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής. Φέτος αγωνίστηκε με την ομάδατου Παναιγιάλειου σε 22 παιχνίδια, πραγματοποιώντας πολύ καλές εμφανίσεις.

Oίδιος, μίλησε στο www.sportfmpatras.gr και τον Αποστόλη Νικολόπουλο γιατην μέχρι τώρα πορεία του, την ομάδα του αλλά και ποια είναι τα όνειρά του γιατο μέλλον. Ένα μέρος από την συνέντευξη:

H άποψή σου για τοφετινό πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής; Ποιες ομάδες σε εντυπωσίασαν;

- Το πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής είναι πολύ δυνατό. Φέτοςέγινε «μάχη» μέχρι τις τελευταίες αγωνιστικές για το ποιος θα πάρει την άνοδοκαι τα «εισιτήρια» για τα μπαράζ ανόδου. Με εντυπωσίασε ο Ηρακλής Ψαχνών, είχανυπομονή, καλή κυκλοφορία, αυτοματισμούς, πολύ δουλεμένη ομάδα.

Θα επέστρεφεςστην Παναχαϊκή, απ΄ όπου ξεκίνησες;

- Αυτή την στιγμή έχω συμβόλαιο με τον Παναιγιάλειο. ΕίμαιΠατρινός και θα επέστρεφα κάποια στιγμή αφού το επέτρεπαν οι συνθήκες. ΕπίΝτόβενταν μου είχε γίνει πρόταση από τον Ατρόμητο και εγώ περίμενα τηνΠαναχαϊκή, έτσι έχασα την ευκαιρία της ζωής μου.

Στο Αίγιο οΠαναιγιάλειος "πέταξε" πάνω από 15 βαθμούς. Γιατί συνέβη αυτό;

- Δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό. Αν δεν χάναμε θα είχαμε βγειμε ένα τριαντάφυλλο. Μας στοίχισε πολύ το γεγονός ότι δεν κερδίζαμε εύκολουςαντιπάλους στο Αίγιο. Πιο πολλούς βαθμούς χάσαμε εντός παρά εκτός.

Ποιο είναι το μήνυμάσου στον φίλαθλο κόσμο του Αιγίου;

- Ευχαριστούμε τον κόσμο που μας στήριξε. Λογικό είναι ναυπάρχει αντίδραση λόγω των κακών αποτελεσμάτων και τον θέλουμε και την νέαχρονιά δίπλα μας.

Έχεις αναπολήσει ταδύο χρόνια που πέρασες στον Διαγόρα Βραχνείκων;

- Nαι, είναι αλήθεια, ότι νοσταλγώ το κλίμα μεταξύ τωνπαικτών. Αυτό το κλίμα δεν θα το βρω σε καμία ομάδα. Ήμασταν πιο χαλαροί λόγωΔ΄ Εθνικής, ενώ η Γ΄Εθνική είναι πιο αυστηρή μέσα στα αποδυτήρια.

Ποιος είναι ο στόχοςπου έχεις θέσει;

- Με αργά και σταθερά βήματα να ανεβαίνω κατηγορίες είτε μετην ομάδα μου, είτε ατομικά και να βελτιώνομαι κάθε χρονιά.

Ποιοι προπονητές σεέχουν βοηθήσει στην καριέρα σου;

- Ο Νίκος Πατρώνης μου έμαθε μπάλα. Ο Μίλαν Μάρισιτς με έκανε πιο καλό ποδοσφαιριστή. Φυσικά, ο Χρήστος Τσίκας που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω σε ένα δύσκολο πρωτάθλημα, αφού ερχόμουν από την ομάδα Νέων της Παναχαϊκής. Μην ξεχάσω τον δάσκαλο μου τον Γιώργο Γερογιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου