Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

«Έσπασε» την σιωπή του ο Σπανός!


Για πρώτη φορά μετά την αποχώρησή του από τον πάγκο της Παναχαϊκής ο Δημήτρης Σπανός μιλάει για το «διαζύγιο» με την Πατρινή ομάδα και την συμφωνία του με τον Παναιγιάλειο. Ο Αιγιώτης τεχνικός άνοιξε τα χαρτιά του, μιλώντας στην εφημερίδα «Κόσμος της Πάτρας».

Έχουν περάσει πέντε μήνες από την ημέρα που έφυγες από την Παναχαϊκή. Έχει μείνει πικρία μέσα σου;

- Δεν έχει μείνει καμία πικρία γιατί έφυγα με τη θέληση μου, αφού παραιτήθηκα. Είχα βάλει έναν πήχη ως προπονητής, ότι η Παναχαϊκή δεν πρέπει ποτέ να χάσει μέσα στην Αγυιά. Από τη στιγμή που χάθηκε το αήττητο της έδρας μας, ήμουν υποχρεωμένος να αποχωρήσω.

Το μετάνιωσες που έφυγες πριν τελειώσει το πρωτάθλημα;

- Πίστευα και την ημέρα που έφυγα ότι η Παναχαϊκή θα πάρει το πρωτάθλημα. Απλώς, όταν βάζεις ως άνθρωπος και ως προπονητής, δεν πρέπει να παρεκκλίνεις από αυτές. Γι’ αυτό δεν μετάνιωσα που έφυγα.

Θεωρείς ότι ήταν πρόβλημα για πολλούς να είναι στον πάγκο της Παναχαϊκής ένας Αιγιώτης προπονητής;


-Δεν είδα κανένα πρόβλημα σ’ αυτό τον τομέα. Πρόβλημα είδα ότι ήμουν Αιγιώτης από την στιγμή που έφυγα από την Παναχαϊκή και μετά, αφού όσο ήμουν εκεί, άνθρωποι που με «έγλειφαν», φεύγοντας με έβριζαν! Βέβαια, οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν τυγχάνουν της αποδοχής του Πατρινού φίλαθλου κόσμου, γι’ αυτό δεν ασχολήθηκα και δεν θα ασχοληθούμε ποτέ μαζί τους.

Είχες πιστέψει ότι θα πάρεις πρωτάθλημα ως προπονητής της Παναχαϊκής;


- Ήμουν σίγουρος κάποια στιγμή ότι θα πάρουμε το πρωτάθλημα, απλώς στο ποδόσφαιρο δεν έρχονται τα πράγματα όπως τα υπολογίζεις. Και οι άνθρωποι που με αντικατέστησαν έκαναν πολύ καλή προσπάθεια αλλά – δυστυχώς- βρήκαν μπροστά τους τα μόνιμα εμπόδια της Γ’ Εθνικής.

Τι έφταιξε και η Παναχαϊκή δεν πήρε πρωτάθλημα;

- Αναλογικά είχαμε ευθύνες αλλά στην αποτυχία της επίτευξης του στόχου τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο προπονητής, γι’ αυτό και είναι ο πρώτος που αποχωρεί.

Είχες την απόλυτη στήριξη του κ. Κούγια, αλλά ενοχλήθηκε από τις τρεις παραιτήσεις που υπέβαλες. Ήταν τελικά λάθος αυτές οι απαιτήσεις;

- Η Παναχαϊκή είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει οι άνθρωποι που δουλεύουν γι’ αυτήν να παίρνουν μεγάλες αποφάσεις. Οι τρεις παρατηρήσεις μου είχαν να κάνουν με τρις σημαντικές ήττες, με Αιγάλεω στο Κύπελλο, με Κεραυνό Κερατέας και Κόρινθο στο πρωτάθλημα. Ίσως να είμαι υπερβολικός, όπως αντιμετωπίζω το ποδόσφαιρο, αλλά νομίζω πως κάθε προπονητής που βρίσκεται στην Παναχαϊκή δεν πρέπει να σκέφτεται πως θα γαντζωθεί απ’ αυτήν, αλλά πως θα την βγάλει από το τέλμα της Γ’ Εθνικής.

Θα είναι δύσκολη η επιστροφή σου στην Αγυιά ως αντίπαλος προπονητής;


- Θα είναι το ίδιο δύσκολη στιγμή, όπως πήγα σαν αντίπαλος στο Αίγιο με τον Παναιγιάλειο. Και σαν αντίπαλος είναι δεδομένο ότι στόχος είναι η νίκη της ομάδας.

Ήταν όνειρο για σένα να αναλάβεις την τεχνική ηγεσία του Παναιγιαλείου, της ομάδας της γενέτειρας της πόλης σου;

- Είναι σημαντικό για μένα ότι αναλαμβάνω την ομάδα της γενέτειράς μου πόλης, αφού μένω εκεί, γνωρίζω τους ανθρώπους αλλά δεν ξέρω αν οι εντοπιότητα για έναν προπονητή είναι καλό. Είναι πρόκληση για μένα ο Παναιγιάλειος και πρέπει να πετύχω. Από την στιγμή που επέστρεψα ως προπονητής πρέπει να συνδυαστεί με επιτυχία.

Ο κόσμος θα έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις από σένα. Νιώθεις ότι θα έχεις μεγαλύτερη πίεση ως προπονητής απ’ ότι ως παίκτης της ομάδας;

- Δεν έχω καμία πίεση. Το αντίθετο θα έλεγα. Είμαι Αιγιώτης και να φωνάξουν κάποιοι συμπολίτες μου κατά την ώρα του αγώνα για τις επιλογές, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Σίγουρα ο ρόλος του προπονητή είναι πιο δύσκολος από του ποδοσφαιριστή. Τότε που έπαιζα εγώ στην ομάδα υπήρχε κάτι, υπήρχε οργανωμένη κατάσταση. Τώρα ότι στραβό βλέπουμε πρέπει να το φτιάξουμε από την αρχή.

Επιμέλεια: Νίκος Παπαστεφανάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου