Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Στη "νεοφώτιστη" Χέρκουλες ο Νταβίντ Τρεζεγκέ


Στην πόλη Αλικάντε βρίσκεται από σήμερα, Δευτέρα, ο Νταβίντ Τρεζεγκέ, προκειμένου να υπογράψει το νέο διετές συμβόλαιό του με τη "νεοφώτιστη" Χέρκουλες. Ο 32χρονος στράικερ, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τη Γιουβέντους, τόνισε στους δημοσιογράφους ότι

"...μετά από 10 χρόνια στην Ιταλία και παίζοντας σε ένα τόσο μεγάλο σύλλογο, όπως η Γιουβέντους, όπου κέρδισα πολλά τρόπαια, είμαι ευτυχισμένος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στη Χέρκουλες", ενώ χαρακτήρισε την επικείμενη μεταγραφή του στον ισπανικό σύλλογο ως "...σημαντική πρόκληση στην καριέρα μου".

Επίσης, ο Γάλλος στράικερ τόνισε ότι "απέρριψα πολλές προτάσεις από Ιταλία, Γαλλία και Αγγλία για να έρθω εδώ" και κατέληξε: "Βασικός μου στόχος είναι να παίξω καλή μπάλα και να προσφέρω τις εμπειρίες μου και τις ικανότητές μου σε μία ομάδα η οποία θέλει να μεγαλώσει"...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου