Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Μάρκος Αντόνιο ο... παπάς


Απολαμβάνοντας πλέον τη ζωή στη Ρουμανία και την Ραπίντ, ο Βραζιλιάνος αποκάλυψε για πρώτη φορά λεπτομέρειες από την περιπέτεια που έζησε με την υγεία του αλλά και για το προσωνύμιο που του έχει κολλήσει ο πρόεδρος του συλλόγου, Γκεόργκι Κόπος.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στα ρουμανικά ΜΜΕ:

"Πριν ξεφορτωθώ τον καρκίνο, δε φαινόταν τόσο αληθινό. Δε μου αρέσει να μιλάω πολύ για αυτό που έγινε τότε, γιατί είναι ήδη παρελθόν. Είμαι σίγουρος ότι ήταν ένα θαύμα στη ζωή μου και αυτή είναι η πιο σημαντική αλλαγή που έγινε στη προσωπική ζωή μου. Πρέπει να ακολουθώ τον Θεό, όπου κι αν βρίσκομαι", είπε αρχικά ο Βραζιλιάνος άσος.

"Είναι η ζωή που επιλέγω να ακολουθήσω και νομίζω ότι είναι η καλύτερη απόφαση. Πάντα προσπαθώ να αναφέρομαι σε συγκεκριμένα πράγματα και να μιλώ μόνο όταν χρειάζεται. Είναι προτιμότερο να είσαι σιωπηλός και να λες κάτι μόνο όταν ταιριάζει στην περίσταση", συνέχισε ο 27χρονος μπακ.

Όσον αφορά το προσωνύμιο "παπάς" που του έχει προσδώσει ο ιδιοκτήτης της Ραπίντ, Γκεόργκε Κόπος; "Δεν το γνώριζα, αλλά όλοι μου λένε ότι ο κύριος Κόπος με αντιμετωπίζει ιδιαίτερα και τον ευχαριστώ γι' αυτό. Προσπαθώ να τον ξεπληρώσω στον αγωνιστικό χώρο και να βοηθήσω να βγούμε στην Ευρώπη."

Πηγή: sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου