Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Γκαγκαλούδης: "Η Ολυμπιάδα δεν θα έπρεπε να παίζει σε κανένα πρωτάθλημα"


Ο πρώην αρχηγός της Ολυμπιάδα Γιάννης Γκαγκαλούδης εξαπέλυσε βέλη κατά της διοίκησης της Πατρινής ΚΑΕ για όφειλες, φορολογικές εκκρεμότητες και κοροϊδία από τον πρόεδρο της ομάδας και στενούς του συνεργάτες: «Για εμένα η Ολυμπιάδα δεν θα έπρεπε να παίζει σε κανένα πρωτάθλημα. Αν μπορέσω να μη συμμετάσχει αυτή η ομάδα σε κανένα πρωτάθλημα θα το κάνω με όλους μου τις δυνάμεις. Αν πιστεύει κάποιος ότι μπορεί να παίζει και να ξεφτιλίζει έτσι δώδεκα ανθρώπους, τι άλλο να πω!

Και όποιος κοροϊδεύει συνέχεια να ξέρει ότι κάποια στιγμή θα βγαίνουν προς τα έξω και τα ψέματα θα τελειώνουν και θα έχουν άσχημο τέλος. Αυτή η υπόθεση για εμάς είναι πρώτα ηθική και μετά οικονομική. Δε χαρίζω ούτε σεντς σε αυτή την ομάδα. Αυτή την κοροϊδία δεν την ξανά έχω ζήσει στα 32 μου χρόνια. Δεν μου έχει δοθεί ούτε χαρτί φορολογικής ενημερότητας. Θα κάνουμε καταγγελία στο ΙΚΑ. Είμαστε ανασφάλιστοι. Αυτό που έγινε είναι ο απόλυτος εξευτελισμός...

Ποιος νομίζει ότι είναι αυτός ο άνθρωπος; Έχουμε ακούσει πολλά. Αυτά που γίνονται να παίζει ομάδα «κεκλεισμένων των θυρών» και να το επιτρέπει η ΕΟΚ δεν το καταλαβαίνω πως γίνεται. Αυτή η ομάδα με το συγκεκριμένο πρόεδρο θα πρέπει να αφανιστεί από το χάρτη. Χρωστάει σε όποιον μιλάει Ελληνικά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου