Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Καταγγέλει επίθεση ο πρόεδρος της Δόξας


Επεισόδιο έγινε στο γήπεδο της Παραλίας χθες στο παιχνίδι της Δόξας με τον Άρη.Όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος της Δόξας Νικίας Πανταζόπουλος δέχτηκε επίθεση από αγνώστους οι οποίοι σύμφωνα με τον ίδιο ήταν φίλοι του Άρη. Το όλο θέμα ξεκίνησε όταν ο πρόεδρος πήγε κοντά στα παιδιά των τμημάτων ακαδημίας της Δόξας τα οποία ήταν κοντά στο σημείο όπου κάθονταν οι συγκεκριμένοι φίλαθλοι.

Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο δέχτηκε επίθεση και μάλιστα τον χτύπησαν με ομπρέλα στο κεφάλι, χωρίς κάποιον συγκεκριμένο λόγο και χωρίς να προκαλέσει. Ο ίδιος σκοπεύει να διαμαρτυρηθεί στην ΕΠΣΑ για την επίθεση που δέχτηκε. «Οι υπεύθυνοι του ποδοσφαίρου γνωρίζουν ποιες είναι οι ομάδες εκείνες που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο προκαλούν τα επεισόδια. Θα πρέπει κάτι να κάνουν προκειμένου να προστατεύσουν τις υπόλοιπες. Αλλιώς είναι σαν να διώχνουν από τον χώρο τους παράγοντες εκείνους που έχουν έρθει για να προσφέρουν ότι μπορούν.

Δέχτηκα επίθεση από γνωστούς – αγνώστους και ευτυχώς που δεν είμαι ζωντανός και δεν με σκότωσαν. Εγώ δεν είμαι υποχρεωμένος κάθε φορά να κινδυνεύω και να απειλείται η σωματική μου ακεραιότητα, για το μεράκι που έχω για την μπάλα και την ομάδα μου. Είμαι αποφασισμένος ακόμη και να φύγω από τον χώρο και να τα παρατήσω όλα, προκειμένου να μην μπαίνω σε κίνδυνο. Δεν υπάρχει λόγος άλλωστε. Και ερωτώ τους υπεύθυνους; Θα κάνει το χατίρι σε αυτούς τους κυρίους;».

Πηγή: sportvoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου