Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

"Το Ζαβλάνι έχει βαριά φανέλα"


Ο Γιάννης Γασπαρινάτος, αντιπρόεδρος του Ζαβλανίου, μίλησε στον ΣΠΟΡ FM Πάτρας 96.3, για όλα τα θέματα που αφορούν το Ζαβλάνι, ενόψει την ερχόμενης σεζόν, ρίχνοντας τα βέλη του σε πολλές «μεριές».

Σε σημεία τα όσα δήλωσε ο κ. Γασπαρινάτος:

* Μπορεί να μην είμαι πλέον πρόεδρος του Ζαβλανίου, αλλά βοηθάω όπως μπορώ. Δεν αφήνω ποτέ κάτι στη μέση. Πρέπει να μπουν και νέοι άνθρωποι και να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Όσοι μπήκαν στην ομάδα φέτος, ανέλαβαν τις ευθύνες τους. Δεν μπορούσα να τα κάνω όλα εγώ.

* Μετά από 6 χρόνια στη Δ΄ Εθνική, νοιώθω λίγο άβολα τώρα που είμαστε στο ερασιτεχνικό.

* Ξεκινήσαμε προετοιμασία με όλες τις προυποθέσεις, αν και είχαμε κάποια προβλήματα με το γήπεδο του Ρίου. Μας έβαλαν να κάνουμε προπόνηση μαζί με την Ανθούπολη, στο μισό γήπεδο. Δεν έχω τίποτα με τα παιδιά της ομάδας, αλλά δεν υπάρχει σεβασμός. Καλύτερα να μείνουμε χωρίς προπόνηση, παρά σε μισό γήπεδο. Θα κάνουμε όσες προπονήσεις μας δώσουν, μία-δύο, μόνοι μας και όχι με άλλους…

* Έχει βαριά φανέλα το Ζαβλάνι. Εκπροσώπησε την Πάτρα στην Δ΄ Εθνική για πολλά χρόνια, μόνο του.

* Θα έχουμε μια καλή ομάδα φέτος, νεανική. Έχουμε χαμηλώσει τον μέσο όρο ηλικίας. Κάποιοι μεγάλωσαν πολύ δυστυχώς και έπρεπε να φύγουν, για να έρθουν νεότεροι…

* Δεν λέω από τώρα αν πάμε για άνοδο. Πρώτα να δούμε ποιες ομάδες θα δηλώσουν συμμετοχή στο πρωτάθλημα, την Τρίτη και μετά βλέπουμε μετά τι θα πούμε.

* Υπάρχουν δυσκολίες στο οικονομικό. Πέρυσι βρεθήκαμε εκτός στόχων, οικονομικά. Εμείς έχουμε για να πληρώσουμε την Τρίτη την Ένωση. Κάποιοι άλλοι όμως πρέπει να ψάξουν πολύ για να βρουν να πληρώσουν..

* Δεν είναι στις προθέσεις μου αυτή την στιγμή να ασχοληθώ με την ΕΠΣ. Ξέρω εγώ πότε να το κάνω, γιατί είμαι έμπειρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου