Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟΣ: Ενδιαφέρον για Βλαχόπουλο



"Προτεραιότητα έχει η ομάδα μου" τόνισε σήμερα στο ΗΛΕΙΑ ΣΠΟΡ ο Κώστας Βλαχόπουλος, που ωστόσο παραδέχθηκε ότι δέχθηκε τηλεφώνημα από παράγοντα του Πανηλειακού.

"Πριν από αρκετές μέρες επικοινώνησε μαζί μου παράγοντας του Πανηλειακού και με ρώτησε πότε τελειώνει η συνεργασία μου με τον Ατρόμητο Λάππα. Από τότε τίποτα άλλο..." δήλωσε ο έμπειρος επιθετικός από τη Γαστούνη.

Ο Βλαχόπουλος, αφού ξεκαθάρισε ότι τελειώνει σε λίγες μέρες το συμβόλαιό του με την ομάδα του Λάππα, ανέφερε ότι θα εξετάσει κάθε πρόταση που θα του γίνει, κατά συνέπεια και από τον Πανηλειακό αν ενδιαφερθεί.

"Ήδη έχω προτάσεις και σίγουρα όσο πλησιάζουν οι μέρες της μεταγραφικής περιόδου θα δεχθώ κι άλλες. Βέβαια πρώτα από όλους θα μιλήσω με την ομάδα μου (Ατρόμητος Λάππα) και αν δεν υπάρξει συμφωνία θα εξετάσω κάθε άλλη πρόταση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου